30 Ekim 2015 Cuma

TANAÇAN KOZMETİK - CHINA GLAZE OJE (Celtıc Sun)

   
     Selaaam :)
Hazır 4 günlük tatilim varken değerlendirip bol bol sayfamla ilgilenmek için fırsat yarattım kendime. Öyleyse bir an önce konumuza yani sadede gelelim ;)



Tanaçan Kozmetik Chına Glaze/CelticSun

     Geçtiğimiz günlerde Tanaçan Kozmetik tarafından gönderilen Chına Glaze marka ojeyi bende birçok kez duymama rağmen ilk defa deneme şansı elde ettim. Bana gönderilen renk Celtic Sun diye adlandırılan neon bir yeşil. Gece karanlıkta adeta ışıldıyor tırnaklarınız. Bana, çocukluğumda kol saatimizi ellerimizle kapatıp akreple yelkovanın fosforuyla yaydığı ışığı seyrettiğimiz zamanları hatırlattı :)

     Ojeye gelecek olursak; çabuk kuruması ve fırça yapısı dışında o ov süper bir oje imiş diyemeyeceğim.


ŞEPLALİ
CHINA GLAZE/CELTIC SUN

     Oje sürmeyi çok sevdiğim için çok fazla renk seçmem ve bir şekilde renkleri birbirleri ile harmanlar tırnak süslemek için bile kullanırım. Bu renk esasında yaz için çok ideal bir renk bana göre. Lakin 3 katta bile çok fazla örtücülük elde edemedim ve tırnaklarım da dalga dalga kaldı.



Şeplali
CHINA GLAZE CELTIC SUN

     Bu fotoğrafta görmüş olduğunuz ojenin 3 kat sürülmüş halidir. İnce yapılı bir yapısı olduğundan opak bir görünüm elde etmek pek mümkün olmuyor. Tabi bunda rengin çok açık bir renk olmasının da katkısı büyük bana göre. Geçenlerde Gratis de gözüme çarpmıştı bu markanın ojeleri. Fiyatı 10 TL idi. Ayrıca markanın farklı renklerdeki diğer ojelerini görmek isterseniz TANAÇAN KOZMETİK sayfasına bir bakın derim. Belki aranızda merak edenler vardır ;)

     Böylece bir yazımın daha sonuna gelmiş oldum. Her zaman ki gibi yapalım o zaman kapanışı :) Hoşça kalın ama hep bakımla kalın...

27 Ekim 2015 Salı

TOPİCREM NEMLENDİRİCİ ve TEMİZLEME SUYU


     Soğuk havalara kendini iyice teslim eden Ankara'dan herkese selam olsun :)
Artık resmen donuyoruz yahu :)



TOPİCREM NEMLENDİRİCİ ve YÜZ TEMİZLEME SUYU


     Bu aralar hava değişimi nedeniyle cilt bakımına daha bir ağırlık verir oldum. En değerli giysimiz, cildimiz mantalitesinden yola çıkarak kendimi bol bol bakımla şımartıyorum. Ekstra bakımlar elbette uyguluyorum ama ihmal etmediğim günlük cilt bakımımın temel taşlarını, temizleme aşamasından sonra tonik ve nemlendirici oluşturuyor.

     Bana uzun zaman önce Topicrem tarafından gönderilen Nemlendirici+Temizleme Suyunu(ki ben tonik olarak kullanıyorum) son zamanlarda elimden düşürmüyorum dersem yalan olmaz. Kuru cildimde sergilediği performans gerçekten takdire şayan. Kremin yanında ki temizleme suyu nemlendiricinin yanında hediye ediliyor.


TOPİCREM



     İçerik konusunda çok fazla hassasiyet gösteren bir insan olmadığımı daha önce bir çok defa dile getirmiştim. Ancak bu konuda titizlik gösterenler için belirtmekte fayda var ki içeriğinde parfüm, paraben vs. barındırmayan bir ürün. Zaten hem nemlendiriciyi hem de temizleme suyunu kullanırken bunu rahatlıkla fark ediyorsunuz. Çünkü her hangi bir koku gelmediği gibi, temizleme suyu da insanın yüzünde yağlı bir his asla bırakmıyor. Bu nedenle tonik olarak kullandığım da cildimi nemlendiriciye hazırlayıp,rahatlatıcı etkisini hissetmek mümkün oluyor. 
     Nemlendiricisi benim beklentilerimi çoğunlukla karşılıyor lakin, temizleme suyunu sankim tonik olarak kullanmak daha işime geliyor. Neden derseniz tonik olarak kullandığım zaman gerçekten cildi yatıştırıp sakinleştiriyor ve vaatlerini gerçekleştiriyor. Ancak temizleme hususunda accık sınıfta kaldı kendisi. Başlarda temiz içeriğinden ötürü göz çevremde ki makyajı temizlemek de kullanıyordum ancak bir kaç defa üzerinden geçmek durumunda kalınca, göz çevremi daha fazla yıprattığımı fark ettim. O sebepten biz anlaştık tonik olarak gayet mutlu bir çift olduk ;) Ürünleri merak edenler eczanelerden ve internetten satın alabilirler. Şöyle bir fiyat araştırması yaptığım da 60'la 80 TL arasında değişen bir fiyat aralığı gördüm. Merak edenlere duyurulur!

     Bir Kullandım-Yorumladım yazısının daha sonuna geldik. Hoşça kalın ama hep bakımla kalın ;)


18 Ekim 2015 Pazar

MUCİZEVİ GECE KREMİ TARİFİ





GECE KREMİ


          Selam değerli okuyucular :*
Bugün günlerden pazar olduğuna göre bakım zamanı demektir. Sizlere tarifini geçenlerde instagramda da verdiğim mucizevi bir gece kremi tarifi vereceğim.

     Yapılması sizi uğraştırmayacak derecede basit ancak etkisi gerçekten harika. Her cilt tipinin uygulayabileceği bu gece kremini mutlaka denemenizi öneririm. Haftada 2 veya ihtiyacınıza göre 3 kere uygulayabilirsiniz. Dikkat etmeniz gereken tek şey her seferinde tek kullanımlık hazırlamak. Artarsa bile kalanı atmanız cilt sağlığınız açısından iyi olur. 

     Gelelim mucizevi gece kremimize;
Ben bu kremi daha önce mağazalardan tester alıp bitirdiğim minik kutuların içine hazırlıyorum. Çay karıştırmak için de kullanılan minik tahta spatulalar yardımı ile cilt tipime uygun olarak gece kullandığım kremimden minik kabıma bir miktar alıyorum. Daha sonra bir tane siyah üzümü altına süzek tutarak kabın içine elimle iyice sıkıyorum. Son olarak da 1 veya 2 damla (buna çok dikkat edin daha fazla olursa cildinizin yapış yapış olmasına neden olur) bal damlatıyoruz ve hepsini güzelce birbirine yediriyoruz. Yatmadan yarım saat evvel cildimize kremi sürüp yatıyoruz. Silmeye yada yıkamaya kesinlikle gerek yok. Sadece sabah kalktığınızda cildinizi gözlemleyin kafi :)

     Şimdilik benden bu kadar. Kendinizi ve cildinizi sakın ihmal etmeyin. Bir sonraki yazımda buluşmak üzere,beni özleyin anacım ;))

   

11 Ekim 2015 Pazar

BİTENLER #2


     Herkese kocaman, sevgi dolusu öpücükler efendim. Eskisi kadar düzenli yazamıyorum evet ama hem çalışan hemde ev hanımı olan bir anne olarak affınıza sığınıyorum. İnanın yeni yeni düzen oturtuyorum. İşe adaptasyon, taşınma derken, birde okul açılması falan. İnşallah bundan sonra daha düzenli yazacağım değerli okuyucularım. Ha birde youtube kanalı açtım kendime. Beni kanalımda da yalnız bırakmazsanız çok sevinirim.




BİTENLER seplali.blogspot.com.tr


     Gördüğünüz gibi epeyce ürün biriktirmişim. Bakalım neleri sevdim, neleri sevmedim. Haydi bakalım sadede gelelim. Zira yazacak çok şey var ;)






    
     John Frieda Renk Açıcı Saç Spreyi: Bir daha almayı düşünmediğim bir ürün açıkçası. Eğer daha detaylı yazısını okumak isterseniz tıklayın lütfen. 

     Loreal Mucizevi Bakım Yağı: Çok severek kullanıyorum. Hatta 2.cisini aldım bile. Ben genelde banyo öncesi yada saçlarıma uygulayacağım ısılı işlemlerden önce kullanıyorum. (maşa,düzleştirici,fön vs) Saçlarıma anında parlaklık veriyor ve yumuşacık yapıyor. Sanırım almaya devam edeceğim bir ürün olacak.


 

     Loreal Elseve Dökülme Karşıtı Şampuan: Bu şampuanı sevmedim doğrusu. Dökülme karşıtı demişler ama ben böyle bir etkisini görmedim. Kuru saçlarım daha da sertleşti adeta. Şimdilerde yoluma Revox Şampuan ile devam ediyorum. Kullandıkça saçlarımda uzama oranının hızlandığını fark ediyorum. 

     Loreal Elseve Nemlendirici Saç Kremi: Yine aynı şekilde buda sevmediğim bir ürün oldu. Nem vermesini geçtim saçlarımı bari biraz yumuşatsaydı iyiydi. 

     Nivea Duşta Vücut Kremi: Kokusu şahane bir kere. Detaylı yazısını okumak için buyrun lütfen. 

     Avon Vücut Şampuanı: Bunu eşim kullandı. Erkekleri bilirsiniz çok bariz bir şey olmadığı sürece dikkat etmezler kullandıkları ürünlere. Güzel bir kokusu olmasına rağmen her vücut şampuanı gibi kalıcı değildi tabi. Şimdilerde başka bir ürün kullanıyor.




     Fresh'n Soft Mkayaj Temizleme Mendilleri: İşe başladıktan sonra özellikle çok büyük kurtarıcım oldular. Biri karma ciltler diğeri de kuru ciltler için. Ama ikisi de kurutmadı cildimi. Daha detaylı bilgi için tık tık ;)

     Gülşah Aseton: En çok bitirdiğim şeylerden biri sanırım :) Aseton konusunda çok marka ayırt etmiyorum açıkçası. Hangisi denk gelirse onu alıyorum. Varsa tavsiyeleriniz değerlendirebilirim. Ama buda fena değildi sanki :)

     Rival de Loop Beauty Balm: Çok fazla bulaşıcı bir ürün olmasına rağmen çok doğal bir bitişe sahip. Tam da benim gibi kuru cilde sahip olanlara göre bir ürün. Çok iyi diyemem ama fiyatına göre fena olmayan bir ürün. Denemek isteyenler varsa bile yağlı ciltler sakın ha denemesin derim. 

     Avon Planet Spa Soyulabilen Yüz Maskesi: Pirinç özlerinden elde edilen bu maskeyi ben uzun zamandır severek kullanıyorum. Cildi temizleyip,arındırıyor ve aydınlık pırıl pırıl bir görünüme kavuşturuyor. Ancak tekrar almayacağım zira denemek istediğim başka ürünler var. 




     
     Avene Termal Su: Geç keşfettiğim bir ürün oldu kendisi. Hakkında yazılanlar az bile. Ben çok sevdim ve biten küçük boyun yerine büyük boyunu aldım bile. Bilinenin dışında başka hangi amaçlarla kullandığımın daha ayrıntılı yazısını en kısa zamanda paylaşacağım. Beklemede kalın ;)

     Oriflame Feminelle İntim Deodorant: Bundan kaçadet bitirdim bilmiyorum. Önceleri intim çok bilinen bir şey değildi ve başka marka bulamadığım için sürekli bunu alıyordum. Şimdilerde başka marka kullanıyorum ama buda yine alınabilecek bir ürün benim  için. Ayrıntılar için tıklamak kafi ;)

     Palermo Açık Parfüm DKNY: Yine eşimin kullandığı bir ürün. Palermo markasının parfümlerini gerçekten çok beğeniyorum. Kalıcı ve yapış yapış alerjik bir his bırakmıyor. Denemenizi öneririm. 

     Dunlop Acqua Marine Parfüm: Eşimin teninde en beğendiğim parfümdür kendisi. Kokusu oldukça kalıcı. Bitenin yerine yenisi alındı bile. Eğer eşiniz veya erkek arkadaşınız esmer ise kesinlikle kokusuna bir bakın derim. 

     Nivea 48 Saat Etkili Leke Karşıtı Deodorant: Bu ürün ön yargılarımı biraz kırmış olsa da ben stick deodorant kullanmayı daha çok seviyorum. Ayrıca leke yapmaz diyor ama kesinlikle yalann! :) Terlemeyi ve kötü kokuyu engelliyor ama cidden. 

     Bu seferki bitenler yazım bu şekilde idi. Bunların arasında sizin kullandıklarınız,sevdikleriniz ve sevmedikleriniz varsa lütfen yorum olarak paylaşın. Bir daha ki blog yazımda buluşmak üzere şimdilik hoşça kalın. Hayatınızdan bakımı hiiç eksik etmeyin. Bay...